Shopping cart
0,00 €

1. Sažetak

  • minimalni iznos narudžbe je 100,00 kn
  • sigurno online plaćanje svim kreditnim karticama, debitnom karticom Maestro te općom uplatnicom, bankovnom doznakom, e-bankingom ili prilikom dostave gotovinom
  • dostava u cijeloj Hrvatskoj: unutar 3-5 radnih dana
  • osnovna cijena dostave je 25,00 kn, a besplatna je za narudžbe iznad 300,00 kn

2. Registracija

Da biste koristili Petsy Internet trgovinu možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled poslanih narudžbi.

3. Naručivanje

Webshop Petsy.hr podliježe zakonima u RH. Putem Internet trgovine omogućujemo Vam kupnju proizvoda. Minimalni iznos narudžbe je 100,00 kn (ne uključujući trošak dostave).

Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, naš operater kontaktirat će Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.

Sve cijene u Petsy Internet trgovini su izražene u kunama (HRK) s uključenim PDV-om.

Za slučaj ikakvih problema i nejasnoća prilikom procesa narudžbe slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: info@petsy.hr ili na tel. +385 993 839 556 , ponedjeljak – petak 8.00 – 16.00 sati.

Petsy d.o.o. može narudžbu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe Petsy Internet stranice ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo DD Group d.o.o.

4. Plaćanje

Naručeni proizvodi plaćaju se:

  • Putem interneta: kreditnim karticama MasterCard, Visa, Diners Club te debitnom karticom Maestro, jednokratnom uplatom.

Transakcije plaćanja obavljaju se zaštićenim protokolom SSL uz uporabu 256-bitne enkripcije, direktnom komunikacijom računala kupca i Moja-Trgovina.Net PayMaster payment gateway servisa. PayMaster autorizira transakcije direktno s kartičnim sustavima Privredne Banke Zagreb (PBZ Card).

Prilikom online plaćanja kreditnim karticama Vašu ćemo karticu teretiti tek nakon što Vam potvrdimo narudžbu i pripremimo paket, kako Vas ne bismo teretili za robu koju eventualno nemamo za isporuku.

  • Općom uplatnicom, bankovnom doznakom i e-bankingom, pri čemu će tako plaćene narudžbe biti isporučene kada uplata postane vidljiva na bankovnom izvodu Petsy d.o.o.
  • Pouzećem: gotovinski dostavljaču – djelatniku ugovorne tvrtke za dostavu.
  • PayPal.

5. Dostava

Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja naš partner Integralog, izravno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području Hrvatske je unutar 3 do 5 radnih dana.

Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispijeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Osnovna cijena svake dostave iznosi 25,00 HRK. Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cijena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za narudžbe iznad 300,00 kn dostava je besplatna, osim za artikle za koje vrijedi naznačeni dodatni trošak dostave bez obzira na iznos narudžbe.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

6. Ispravnost pošiljke, reklamacije, povrat i zamjena robe:

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na www.petsy.hr

Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na Internet stranicama navedeno “razne boje”, “razni okusi”, “razne veličine”, “razni oblici“ i sl., te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove. Zadržavamo pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi. U slučaju pogreške mjerodavan je navod našeg operatera.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave robe, molimo Vas da provjerite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva vanjska oštećenja, kupac ima pravo odbiti preuzeti naručenu robu. Molimo Vas da usporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda)  s računom te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta o tome obavijestite dostavljača. Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Molimo Vas da obratite pozornost na to da je provjera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca te da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obvezni uvažiti.

Petsy d.o.o. će u najkraćem mogućem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju, ili će kupcu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca.

Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: info@petsy.hr

Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Petsy d.o.o. će u najkraćem roku osigurati preuzimanje robe,  posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke Intereuropa. Otpremne troškove kod takvog povrata u potpunosti će preuzeti Petsy d.o.o., nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamjenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Ukoliko kupac želi zamijeniti ispravan i nekorišten proizvod koji mu ne odgovara (npr. zbog veličine i sl.), takav proizvod može vratiti prodavatelju u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. Ukoliko želite vratiti ili zamijeniti ispravan proizvod, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: info@petsy.hr kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca. Po preuzimanju ispravnog proizvoda u originalnoj ambalaži, Petsy d.o.o. će prvom mogućom dostavom poslati zamjenski artikl po izboru kupca.

Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Petsy d.o.o., a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac. Za eventualnu razliku u cijeni zamjenskog artikla kupac će biti terećen ili odobren, ovisno o konkretnoj situaciji.

7. Postupak u slučaju jednostranog raskida ugovora:

Vašu narudžbu, sukladno čl. 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), možete otkazati bez naknade i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. U tom slučaju, proizvod ćemo preuzeti natrag (sukladno odredbama čl. 74.-77. Zakona o zaštiti potrošača) ili ga zamijeniti. Robu ćemo preuzeti sami posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke Intereuropa. Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Petsy d.o.o., a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac.

Ukoliko želite jednostrano raskinuti ugovor i vratiti jedan ili više proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail adresu: info@petsy.hr ili popunite i pošaljete Izjavu o jednostranom raskidu Ugovora u elektronskoj formi (kliknite na link za preuzimanje obrasca) pri čemu ćemo Vam Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Naši operateri kontaktirat će Vas u najkraćem mogućem roku ukoliko ste odabrali opciju zamjene robe za druge artikle ili ukoliko svoju narudžbu želite samo djelomično stornirati.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora uz prethodno preuzimanje u posjed vraćene robe. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Molimo Vas da obratite pozornost na mogućnost odgovornosti za umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.